Korzystając z tych obiektów będzie można otrzymać w postaci punktów zasilających Kartę Mieszkańca zwrot 10 proc. kosztów biletu, a punkty wykorzystać na rabaty w sklepach i punktach usługowych na terenie miasta.
Częstochowska Karta Mieszkańca - wpisująca się w Samorządowy Program Lojalnościowy - przeznaczona jest dla wszystkich chcących korzystać ze zniżek i ulg oferowanych przez partnerów Programu, który pozwala gromadzić punkty za zakupy lub korzystanie z usług, a potem wymieniać je na bon rabatowy. Z otrzymanego rabatu można skorzystać przy kolejnych zakupach w dowolnym punkcie włączonym do programu. Jak dotąd do programu dołączyło się już ponad 100 punktów handlowych i usługowych z terenu Częstochowy - restauracje, sklepy, warsztaty samochodowe i inne.
Program powstał dzięki współpracy Urzędu Miasta oraz Grupy LEW S.A., która jest operatorem całego systemu.
Karta miejska ma spełniać dwie funkcje. Pierwsza z nich dotyczy zniżek i rabatów w różnych instytucjach. Druga to miejski system lojalnościowy.
Użytkownik takiej karty zbiera punkty, które może potem zamienić na daną usługę, np. kolację w restauracji, czy spektakl w teatrze.
Przypomnijmy, że Częstochowa proponuje swoim mieszkańcom dwie karty zniżkowe. Jedna przeznaczona jest dla seniorów, a druga dla wielodzietnych rodzin. Z pierwszej korzysta już ponad 7 tys. starszych mieszkańców miasta, z drugiej ponad 600 rodzin.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?