Biznes Doradzają już półtora roku
Od kwietnia 2012 roku do grudnia 2013 r.: • do Częstochowskiego Inkubatora przystąpiło ponad 900 osób oraz 120 organizacji pozarządowych, • w 40 szkoleniach wzięło udział ponad 500 osób, • dzięki pomocy Inkubatora, założonych zostało ponad 20 organizacji pozarządowych, • doradcy specjalistyczni z prawa, księgowości i marketingu spędzili prawie 600 godzin na doradztwach osobistych i mailowych, • a pracownicy Inkubatora ponad 930 godzin doradzając częstochowskim organizacjom pozarządowym oraz osobom, które dopiero myślą o działalności w III sektorze, • w salach Inkubatora odbyło się w tym czasie prawie 200 spotkań stowarzyszeń i fundacji, • natomiast 24 organizacje zdecydowały się przyjąć jako swój, adres Urzędu Miasta. A oto co czeka nas jeszcze w tym roku: • Piątki z Organizacjami Pozarządowymi – comiesięczne spotkania szkoleniowo-integracyjne dla przedstawicieli częstochowskich organizacji pozarządowych, • 11 lutego – szkolenie „Dotacje ministerialne – FIO&ASOS 20143, • kwiecień – szkolenie „Programy operacyjne UE i Regionalne Programy Operacyjne Województwa Śląskiego, • kwiecień – szkolenie „Fundusze europejskie – warsztaty”, • maj – szkolenie „Budowanie zespołu w NGO” (Team building), • lipiec – szkolenie „Aplikowanie o środki w ramach inicjatywy lokalnej”, • wrzesień – szkolenie „Fundraising – zdobywanie funduszy od firm i osób indywidualnych, • grudzień – szkolenie „Otwarty konkurs ofert – aplikowanie o środki miejskie”, • doradztwa specjalistyczne z prawa, księgowości i marketingu oraz bieżące dla przedstawicieli częstochowskich organizacji pozarządowych oraz osób, które zastanawiają się nad jej założeniem.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?