AZS do końca roku będzie promował Częstochowę podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz zawodów wyjazdowych, m.in.: poprzez umieszczenie nazwy miasta obok nazwy drużyny, eksponowanie częstochowskich logotypów, prezentacje materiałów reklamowych, zapewnienie minimum dwóch relacji telewizyjnych w ogólnopolskich sportowych mediach, a także kreowanie pozytywnego oblicza Częstochowy, czy wykorzystywanie wizerunku zawodników do promocji miasta.
W tym roku na promocję miasta przez sport zarezerwowano 900 tys. zł. W 2014 roku było to 1,7 mln zł, ale pieniądze podzielono między AZS-em Częstochowa a Włókniarzem, który startował wówczas w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?