Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Piwo tylko z dowodem osobistym

js
Częstochowa po raz drugi wzięła udział w ogólnopolskiej kampanii przeciwko sprzedaży alkoholu nieletnim „Pozory mylą, dowód nie”. W kampanii wzięło udział 450 gmin z całej Polski.

W Częstochowie akcja edukacyjna objęła ok. 450 sklepów i blisko 300 rodziców, dla których przygotowano broszury informacyjne o skutkach, jakie może mieć zbyt wczesna inicjacja alkoholowa nieletnich oraz o sposobach rozmowy z dziećmi w celu kształtowania w nich odpowiedzialnej postawy względem alkoholu. Dodatkowe działania na terenie Częstochowy to m.in.: szkolenia sprzedawców alkoholu, prelekcje w szkołach, rozprowadzenie przez policjantów do częstochowskich sklepów ulotek informacyjnych oraz przeprowadzenie rozmów profilaktyczno–ostrzegawczych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na czestochowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto