Zdaniem Jana Korska, przewodniczącego Rady Polskiej Organizacji Turystyki wszystkie instytucje powinny włżczyć się do pokazania Polski z jak najlepszej strony. - Żeby zdyskontować efekty Światowych Dni Młodzieży nieodzowna jest współpraca i zaanagażowanie finansowe wskazanych instytucji administracji rządowej i samorządowej oraz przedsiębiorstw turystycznych - mówi Jana Korsak.
- W naszych kampaniach wykorzystujemy opinie turystów, którzy odwiedzili Pollskę - mówi Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?