Koncepcja opracowana została w dwóch wariantach. W każdym z nich zaprojektowano ścieżki rowerowe. Wariant I zakłada wybudowanie głównej drogi o szerokości 7 metrów (jedna jezdnia po jednym pasie ruchu w obu kierunkach) oraz dodatkowej jezdni szerokości 5,5m do obsługi przyległej zabudowy mieszkaniowej. Obie te jezdnie zostały rozdzielone pasem zieleni szerokości 2,0m.
W wariancie II zaprojektowana została tylko jedna jezdnia o trzech pasach ruchu. Pas środkowy ma służyć do lewoskrętu do przyległych nieruchomości.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?