Netto na częstochowskim Rakowie
Odświeżona placówka została zaaranżowana w popularnym skandynawskim stylu, czerpiącym inspiracje z natury.
- Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. W połączeniu z bogatym asortymentem produktów, w tym marek własnych, atrakcyjnymi cenami i korzystnymi ofertami promocyjnymi, otrzymujemy flagowy format Netto – wyjątkowe Netto 3.0. Co więcej nowy sklep został wyposażony w kasy samoobsługowe, które Netto wprowadza w kolejnych placówkach w celu zmaksymalizowania wygody zakupów - zachwalają przedstawiciele sieci Netto.
Promocje na otwarcie
Nowy sklep przywitał klientów już w czwartek o 8 rano. Przez cały weekend otwarcia, tj. w dniach 23-25 września, do zakupów zachęcać będą liczne, sięgające nawet 60 proc. promocje, które obejmą w znacznej mierze produkty spożywcze. Wśród nich znalazły się m.in. kawa mielona MK Cafe Premium (13,99 PLN za 500 g), pierś z kurczaka w cenie 9,99 PLN za 1 kg, czy mięsa z linii własnej Netto „Prosto z zagrody” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (15,99 PLN za 1 kg). Uwagę na pewno przyciągną warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie 150 gatunków: w weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (1,99 PLN za 1 kg), brzoskwinie (3,99 PLN za 1 kg) i pomidory na gałązce (2,99 PLN za 1 kg). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur, m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za 100 g).
Rodzice mogą być zainteresowani marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 9-11 września niższe o co najmniej 32 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.).
Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny od ponad 20 do niemal 50 proc. Obejmie ona m.in. mikser 150 W (39 PLN za 1 szt.), blender 200 W (39 PLN za 1 szt.), kamerę internetową (30 PLN za 1 szt.) i żelazko parowe 2200 W (49 PLN za 1 szt.).
Promocje obowiązują w dniach 23-25 września (lub do wyczerpania zapasów w wypadku sprzętów i akcesoriów domowych).
W sobotę też promocje i atrakcje
Jednocześnie główne atrakcje związane z otwarciem nowego Netto przewidziane są na sobotę, 25 września. Tego dnia nową placówkę będą mogli odwiedzić także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli zawitać w progi nowego Netto w ciągu tygodnia. Na klientów czekać będzie koło fortuny z atrakcyjnymi nagrodami, a najmłodsi zapewne chętnie wezmą udział w przygotowanych dla nich konkursach, w tym m.in. konkursie plastycznym. Przez cały dzień zabawie towarzyszyć będzie muzyka.
Jak wyglądają sklepy Netto 3.0?
Sklepy Netto 3.0 to przede wszystkim szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 produktów w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Nowe promocje przygotowywane na każdy tydzień pozwalają mnożyć oszczędności każdego dnia. Asortyment non food zmienia się w Netto co tydzień, regularnie dostarczając klientom nowych pomysłów i inspiracji.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
Nowy sklep Netto w Częstochowie ma powierzchnię 815 m², zlokalizowany jest przy al. Pokoju 9, i będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W sklepie istnieje możliwość wypłaty gotówki.
Netto Polska
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?