Prezydent Krzysztof Matyjaszczyk podkreślał, że miasto szuka sposobów na oryginalną promocję terenów inwestycyjnych. Jedną z takich form był festiwal IRON OXIDE, inną łazik marsjański wykonany przez studentów Politechniki Częstochowskiej, którzy reprezentowali Polskę na prestiżowych zawodach w Stanach Zjednoczonych. Kolejną formą promocji jest reklama na bolidzie Bartłomieja Mireckiego.
- Warto podkreślić, że w przypadku łazika i Bartka Mireckiego na tę formę promocji zdecydowaliśmy się zanim zaczęli oni osiągać wielkie sukcesy - mówi prezydent Matyjaszczyk.
Bartłomiej Mirecki startuje bolidem w trzech seriach wyścigowych. - Zapewniłem sobie zwycięstwo w mistrzostwach Czech, w pozostałych dwóch seriach jestem liderem, ale do rozegrania zostało jeszcze kilka rund - mówi Bartłomiej Mirecki.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?