Automatycznie zakwalifikowano do tej wąskiej grupy słowa Jana Pawła II: "Częstochowa to dobre miasto", które w tej chwili są sloganem promocyjnym, umieszczanym na folderach turystycznych miasta, banerach czy pocztówkach. W finale są też hasła Olka Klepacza i Muńka Staszczyka (zgłoszone za pośrednictwem "Dziennika Zachodniego").
Oto pozostali finaliści:
"Częstochowa - dodaj do ulubionych",
"Częstochowa rzuca na kolana",
"Poświęć czas na Częstochowę",
"Częstochowa - jasna przyszłość",
"Częstochowa Jasna Góra Możliwości",
"Częstochowa. Wiele dobrego",
"Częstochowa rozpala!",
"Jasne, że Częstochowa",
"Częstochowa ma duszę",
"Kultowa Częstochowa",
"Częstochowa - wchodzę!",
"Częstochowa więcej niż myślisz",
"Częstochowa - siła tworzenia!",
"Dwa słowa - nasza Częstochowa",
"Świetne miasto Częstochowa".
Które z haseł wygra, zdecydują częstochowianie, głosując do 29 września na stronie internetowej
konsultacje.czestochowa.pl/?p=1783Inna metoda to uzupełnienie i wrzucenie do urny ankiety na ten temat (specjalnie oznakowane urny znajdują się w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13, przy ul. Waszyngtona 5, w sekretariacie Wydziału Kultury i Promocji przy ul. Focha 19/21 (siedziba Urzędu Stanu Cywilnego), w Miejskim Centrum Informacji (aleja Najświętszej Maryi Panny 65).
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?