Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Targi spożywcze w Częstochowie : Walka o klienta

KATARZYNA KULIŃSKA-PLUTA
Wszyscy wystawcy kusili klientów degustacjami. 	ZDJĘCIE: TOMASZ ZABOROWICZ
Wszyscy wystawcy kusili klientów degustacjami. ZDJĘCIE: TOMASZ ZABOROWICZ
- Targi służą nie tylko prezentacji produktów. Dla mnie bardziej atrakcyjna jest możliwość kupienia niektórych artykułów po korzystnej, niższej cenie - mówi Halina Mercik z Blachowni.

- Targi służą nie tylko prezentacji produktów. Dla mnie bardziej atrakcyjna jest możliwość kupienia niektórych artykułów po korzystnej, niższej cenie - mówi Halina Mercik z Blachowni.

- O klienta trzeba walczyć 24 godziny na dobę, dlatego chętnie bierzemy udział w tego typu spotkaniach - wyjaśnia Grzegorz Tobolewski kierownik regionu sprzedaży firmy Nestle Polska. - Targi to dodatkowa możliwość promocji dla firmy.

W piątek w klubie Politechnik na 74 stoiskach swoje artykuły wystawili producenci krajowi i zagraniczni. W Częstochowie Targi Spożywcze zorganizowano po raz pierwszy, ale mają one już 5-letnią tradycję.

- Imprezę organizowaliśmy w poprzednich latach w Sosnowcu. W tym roku postanowiliśmy podzielić targi na kilka edycji i przeprowadzić je bliżej naszych klientów m.in. w Częstochowie. Odbędą się również w Sosnowcu i Krakowie - wyjaśnia Lesław Syguła, organizator targów.

Swoje produkty prezentowały firmy ogólnopolskie, ale także i te znane tylko w regionie. Wystawcy kusili klientów degustacjami. Częstowano pierogami z kapustą i ziemniakami, słodyczami, ciastami, oliwkami, hamburgerami oraz ciepłymi i zimnymi napojami.

- Nasze produkty, m.in. parówkę firmową a z wyższej półki cenowej szynkę łososiową i polędwicę firmową, sprzedajemy na częstochowskim rynku od trzech lat - zdradza Grzegorz Lewandowski, kierownik działu handlowego Zakładu Przetwórstwa Mięsa Peklimar z Umienina koło Płocka.

- Dziś pokazujemy, że nasz asortyment jest znacznie szerszy - dodaje Małgorzata Rakowska z tej samej firmy.

Wystawcy zachęcali zwiedzających do zakupów.

- Podczas targów przygotowaliśmy upusty dla klientów - zdradza Jacek Korwicki z rędzińskiej firmy Goliard.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na czestochowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto