- Targi służą nie tylko prezentacji produktów. Dla mnie bardziej atrakcyjna jest możliwość kupienia niektórych artykułów po korzystnej, niższej cenie - mówi Halina Mercik z Blachowni.
- O klienta trzeba walczyć 24 godziny na dobę, dlatego chętnie bierzemy udział w tego typu spotkaniach - wyjaśnia Grzegorz Tobolewski kierownik regionu sprzedaży firmy Nestle Polska. - Targi to dodatkowa możliwość promocji dla firmy.
W piątek w klubie Politechnik na 74 stoiskach swoje artykuły wystawili producenci krajowi i zagraniczni. W Częstochowie Targi Spożywcze zorganizowano po raz pierwszy, ale mają one już 5-letnią tradycję.
- Imprezę organizowaliśmy w poprzednich latach w Sosnowcu. W tym roku postanowiliśmy podzielić targi na kilka edycji i przeprowadzić je bliżej naszych klientów m.in. w Częstochowie. Odbędą się również w Sosnowcu i Krakowie - wyjaśnia Lesław Syguła, organizator targów.
Swoje produkty prezentowały firmy ogólnopolskie, ale także i te znane tylko w regionie. Wystawcy kusili klientów degustacjami. Częstowano pierogami z kapustą i ziemniakami, słodyczami, ciastami, oliwkami, hamburgerami oraz ciepłymi i zimnymi napojami.
- Nasze produkty, m.in. parówkę firmową a z wyższej półki cenowej szynkę łososiową i polędwicę firmową, sprzedajemy na częstochowskim rynku od trzech lat - zdradza Grzegorz Lewandowski, kierownik działu handlowego Zakładu Przetwórstwa Mięsa Peklimar z Umienina koło Płocka.
- Dziś pokazujemy, że nasz asortyment jest znacznie szerszy - dodaje Małgorzata Rakowska z tej samej firmy.
Wystawcy zachęcali zwiedzających do zakupów.
- Podczas targów przygotowaliśmy upusty dla klientów - zdradza Jacek Korwicki z rędzińskiej firmy Goliard.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?