18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ruszają letnie wyprzedaże. Centra handlowe przebijają się w atrakcyjności ofert

Kamil Kwiatkowski
Fot. Bruno Fidrych / Polskapresse
Rozpoczęły się letnie wyprzedaże w warszawskich centrach handlowych. Wprowadzają one nowe promocje i wysokie obniżki cen. Tłumy klientów w domach handlowych.

W sklepach warszawskich centrów handlowych można spotkać kilkunastoosobowe kolejki. To znak, że mamy wyprzedaże.

W 2011 roku letnie wyprzedaże rozpoczęły się 2 tygodnie wcześniej niż zwykle. Według ekspertów spowodowane jest to mniejszym zainteresowaniem wiosennymi zakupami konsumentów niż spodziewali się tego szefowie firm.

Jak na razie napis „sale” możemy zobaczyć na wystawach sklepów z ubraniami. Niebawem wyprzedaże pojawią się także w sklepach ze sprzętem elektronicznym czy dekoracjami wnętrz.

Jedną z ciekawszych atrakcji podczas letniej wyprzedaży w warszawskich centrach handlowych zorganizowała Galeria Mokotów, która urządziła 9 czerwca Noc Zakupów. W godzinach 20-24 można było kupić buty, odzież, biżuterię i inne dodatki po atrakcyjnych cenach. Jak dowiedział się serwis warszawa.naszemiasto.pl tegoroczna Noc Zakupów cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

W Outlet Factory na Urusie letnia wyprzedaż (albo „rozprzedaż” jak nazywa ten okres Factory na swojej stronie internetowej) rozpoczęła się 18 czerwca. Zapewniają, że ceny niektórych artykułów spadły do -80 proc.

Aktywną akcję wyprzedażową prowadzi sklep z młodzieżowymi ubraniami H&M. Okres wyprzedaży rozpoczęli już 15 czerwca. Przecenili m. in.: bluzki, spódnice, szorty i inne letnie „ciuchy” o 50 proc.

Sklepy ze sprzętem RTV i AGD także zaczynają wprowadzać promocje w swoje oferty. W Media Markcie pojawiła się możliwość zakupu lodówki do której otrzymamy taką liczbę puszek coca-coli, jaką pojemność ma zakupiona lodówka. Prawdopodobnie niedługo spodziewać się możemy w sklepach ze sprzętem okresu „zakupu towarów bez VAT-u”.

Instnieją także domy handlowe (tzw. outlety), w których przez cały rok można znaleźć atrakcyjne oferty. Przykładem może być Fashion House w Piasecznie. Cały rok można tam znaleźć produkty niższe o 30, a nawet 80 proc.

Teoretycznie w ciągu roku mogą odbyć się dwie wyprzedaże (letnia i zimowa) trwające miesiąc. W praktyce sklepy chcąc pozbyć się zalegającego towaru organizują dłuższe wyprzedaże. Powodem tego jest pojawienie się nowych kolekcji ubrań, które trzeba ułozyć na półkach, na których zalegają jeszcze „ciuchy” z minionego sezonu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto