Wstrzymanie obsługi interesantów związane jest z zaplanowanym remontem regałów, w których przechowywane są koperty osobowe mieszkanek i mieszkańców. Całkowity demontaż mebli wymusza jednocześnie przechowanie i zabezpieczenie na czas remontu dokumentów zawierających dane osobowe na terenie sali obsługi interesantów. Z tego względu wejście osób z zewnątrz do tej sali nie będzie możliwe.
W dniach 23-25 marca nie będzie możliwości załatwienia następujących spraw:
- złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
- odbiór dowodu osobistego,
- nadawanie PIN-ów do warstwy elektronicznej dowodu osobistego,
- zgłoszenie zawieszenia i cofnięcia zawieszenia certyfikatów w warstwie elektronicznej dowodu osobistego,
- zgłoszenie utraty dowodu osobistego oraz zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych,
- wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych,
- udostępnienie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
Na czas trwania prac remontowych (czyli dni 23, 24 i 25 marca) nie są prowadzone zapisy interesantek i interesantów. W tych dniach pracownicy Referatu Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności będą udzielać informacji pod numerem telefonu 34 3707 763.
Katastrofa śmigłowca z prezydentem Iranu. Co dalej z tym krajem?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?