Praca w call center to krok w przyszłość

Materiał promocyjny
O pracy w branży call center słyszy się, że “niczego nie można się nauczyć, bo tylko gadasz”, że jest “trudna” i “dla ludzi o mocnych nerwach i anielskiej cierpliwości”, bo klienci niezbyt miło traktują Telefonicznych Doradców Klienta. Zaglądamy do CCIG Częstochowa, żeby sprawdzić u źródła, czy tak jest.

Czas… start!
Pierwszy dzień dla każdego nowego Telefonicznego Doradca Klienta bywa dużym wyzwaniem. Szczególnie, gdy jest to jego pierwsze doświadczenie zawodowe, które zdobywa jeszcze w trakcie nauki. Na pewno takiej osobie pomaga, gdy jest otwarta, zaangażowana, pozytywnie nastawiona do ludzi oraz potrafić rozwiązywać problemy. Jeszcze lepiej, gdy jest charyzmatyczna, pewna siebie, kulturalna i z łatwością odnajduje się w nowych sytuacjach. A jeśli komuś brakuje którejś z tych cech? Bez obaw. To właśnie doświadczenie zdobyte “na słuchawce” w branży call center, pozwala te cechy rozwijać i uczy radzenia sobie w tzw. trudnych sytuacjach. - Na “słuchawce” zdobywam moje pierwsze doświadczenie zawodowe. Kilkugodzinne szkolenie z trenerami pozwoliło mi upewnić się, czy mój wybór był słuszny. Przede wszystkim zapamiętałam, żeby nie poddawać się po pierwszych niepowodzeniach. I cieszę się, że wykorzystałam tę radę, bo mogę zarabiać, studiować i uczyć się m.in.- technik rozmowy z klientem czy zbijania obiekcji, a przy okazji wzmacniam pewności siebie - mówi Kasia, która przygodę z CCIG zaczęła 2 lata temu.

Inni Doradcy zwracają uwagę, że call center można poznać wiele osób. - To właśnie tutaj poznałem paczkę wspaniałych przyjaciół. Najpierw siedzieliśmy razem w boksach, a potem wychodziliśmy na kręgle wieczorami. A to wszystko w atmosferze sprzyjającej zarabianiu pieniędzy na wakacje i nie tylko - wspomina Jakub Sajda z CCIG związany od listopada 2014 roku.

Razem można więcej

Bywa, że Doradcy, który wykonuje pierwsze połączenia, towarzyszy niepewność i pytania np. czy osoba po drugiej stronie będzie miła? Czy na pewno pamiętam, jak powinna przebiegać rozmowa? Czy się nie ośmieszę? Dlatego w CCIG nowe osoby nie są pozostawione same sobie. - Na szczęście zawsze można liczyć na wsparcie ludzi ze swojego teamu i Managera. Wzajemnie motywujemy się, gdy zdarzy się słabszy dzień. Na przerwach odpoczywamy grając w piłkarzyki lub play station. A gdy na początku zdarzają się problem z prowadzeniem rozmowy, można szlifować umiejętności na szkoleniach i warsztatach, albo po prostu skorzystać z porady doświadczonych znajomych z boksu obok - mówi Alicja Wolska w CCIG Częstochowa od 3 lat.

Rozwój to podstawa
Branża call center aktualnie ma swoje pięć minut - coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z usług w tym obszarze. W CCIG Częstochowa w związku z rozwojem projektów, trwa rekrutacja osób, które chcą zostać Telefonicznymi Doradcami Klienta. Jest to ciekawa propozycja, zwłaszcza dla studentów, którzy z powodzeniem mogą tu łączyć pracę i studia, dzięki indywidualnemu grafikowi. W CCIG mają oni zapewnioną stałą stawkę 10 zł brutto za każdą godzinę oraz atrakcyjny system premii. Do tego dochodzą benefity: świeże owoce, prywatna opieka medyczna LuxMed i karta rabatowa, zapewniająca zniżki na popularne usługi i lokalne gastronomiczne. W oddziale jest też strefa relaksu z piłkarzykami i play station. Ale benefity to nie wszystko. CCIG stawia na rozwój zawodowy Współpracowników i zapewnia pakiet szkoleń, który umożliwia przejście ścieżki kariery - “od słuchawki”, przez Managera zespołu, do funkcji kierownika operacyjnego. - W call center każdy dzień w przynosi nowe, ciekawe wyzwania. To tu, jak nigdzie indziej, można ćwiczyć umiejętność swobodnej komunikacji. A to przyda się już zawsze - i w życiu prywatnym, i zawodowym - mówi Monika Hak Shift Manager z CCIG Częstochowa.

Warto więc dać szansę i osobiście przekonać się jak to jest być “na słuchawce” - zespół HR CCIG Częstochowa chętnie odpowie na pytania. Aplikować można na

https://ccig.pl/praca/

.

A na koniec bonus od CCIG - mini poradnik: Jak dobrze zacząć pierwszą rozmowę (przyda się nie tylko podczas obsługi klienta ;) )
1. Uwaga, uśmiech. Dobry nastrój to podstawa, dlatego kiedy rozmawiasz, zawsze się uśmiechaj! Nieważne, że Twój rozmówca Cię nie widzi. Energiczny, dynamiczny głos w słuchawce ułatwi Ci rozmowę.
2. Przygotuj się do rozmowy. Im więcej wiesz i argumentów sobie przygotujesz, tym lepiej. Dobrze poinformowany poradzisz sobie nawet z najbardziej wymagającym rozmówcą.
3. Ważne pierwsze wrażenie. Już pierwszej sekundy wpływają na to, czy rozmowa skończy się sukcesem. Pamiętaj, aby Twoje wypowiedzi były naturalne, swobodne, a jednocześnie profesjonalne.
4. Szanuj swojego rozmówcę. Słuchaj go z uwagą i postaraj się rozwiać wszelkie wątpliwości.
5. Indywidualnie. Każdy kontakt traktuj indywidualnie, buduj silne i trwałe relacje.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na czestochowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto