Po raz pierwszy częstochowska policja na swojej stronie internetowej zamieściła informację, że prowadzi nabór do pracy w swoich szeregach. Jak nam wyjaśniono, praktyka ta będzie od tej pory stosowana stale. A że nabór do policji odbywa się trzy razy w roku, ogłoszenia o przyjęciach do pracy będą pojawiać się w Internecie z taką samą częstotliwością. Kolejnego należy więc oczekiwać przed 25 listopada.
Obecnie częstochowska Komenda Miejska Policji chce zatrudnić jednego referenta służby patrolowej komisariatu policji, dwóch referentów służby kryminalnej komisariatu policji oraz trzech aplikantów (wyższa grupa zaszeregowania niż referent) służby patrolowej komisariatu policji. O zatrudnienie na tych stanowiskach mogą ubiegać się osoby posiadające co najmniej średnie wykształcenie, są obywatelami polskimi, cieszą się nieposzlakowaną opinią, mają uregulowany stosunek do służby wojskowej, korzystają z pełni praw publicznych i wykażą się odpowiednią zdolnością fizyczną i psychiczną do pełnienia służby w formacjach uzbrojonych. Dokumenty należy składać do 25 lipca. Należy dołączyć do nich: życiorys, dokumenty potwierdzające wykształcenia i kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia.
Kandydaci będą musieli m.in. udać się do Katowic na rozmowę dotyczącą wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia itp., zdać testy sprawności fizycznej i testy psychologiczne, przejść badania lekarskie. Ponadto policja sprawdzi ich najbliższych, czyli małżonka (konkubenta), rodziców, rodzeństwo, dzieci i inne osoby pozostające z nimi we wspólnym gospodarstwie domowym.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?