Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pepco w Galerii Jurajskiej zostanie rozbudowany. Sklep o powierzchni 488 m kw. zostanie powiększony o 164 m kw.

Bartłomiej Romanek
Bartłomiej Romanek
Galeria Jurajska
Pepco inwestuje w dodatkowy w metraż w Galerii Jurajskiej. Działający tam od blisko czterech lat sklep czeka sporo zmian.

Pepco to bardzo chętnie odwiedzany sklep w Galerii Jurajskiej. Jak pokazują badania przeprowadzone przez aplikację Moja Gazetka, marka należy obecnie do grona najczęściej wybieranych przez Polaków na codzienne zakupy w kategorii tekstyliów.

Plany związane ze sklepem w największym centrum handlowym w Częstochowie powinny więc ucieszyć kupujących. Marka podpisała właśnie umowę z galerią, dzięki której sklep zyska dodatkowe metry.

– Sklepy segmentu „value retailers”, do którego należy także Pepco, dynamicznie rozwijają się na polskim rynku handlowym. Polacy doceniają w nich zawsze niskie ceny, ale także szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki i dodatki do domu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Jednocześnie też marki te ewoluują, podążają za konsumentem i jego potrzebami, a także za rynkowymi trendami, co jest ich ogromną wartością. Tak jest w przypadku Pepco. Zmiany, jakie w najbliższym czasie czekają lokal w Galerii Jurajskiej wynikają wprost z rozwoju brandu w Polsce – mówi.

Co to oznacza w praktyce? – Sklep o powierzchni 488 m kw. zostanie powiększony o 164 m kw., co przełoży się na wzbogacenie asortymentu oraz podniesienie komfortu dokonywania zakupów – zapowiada Katarzyna Wilczewska, Corporate communication manager w Pepco.

– W ramach przebudowy, oprócz powiększenia i odświeżenia wnętrza oraz dodania kolejnej kasy, przeprowadzony zostanie również rebranding – klienci będą mogli poznać nowe logo i kolorystykę sieci, która prezentowana jest już w nowo otwieranych sklepach – dodaje.

– Pepco to sieć detaliczna obecna na 15 europejskich rynkach, oferująca w niskich cenach między innymi odzież dla całej rodziny, zabawki czy produkty dla domu. Remont lokalu w Galerii Jurajskiej jest elementem dynamicznego rozwoju sieci oraz odpowiedzią na potrzeby obecnych i przyszłych klientów – informuje przedstawicielka sieci.

Efekty przebudowy będzie można zobaczyć od kwietnia. – Klienci Galerii Jurajskiej znajdą u nas nie tylko większy i odświeżony sklepy Pepco, ale także jeszcze szerszą propozycję marki. Tym samym nasze centrum handlowe po raz kolejny umocni swoją ofertę zarówno w segmencie „value retailers”, jak i w segmentach m.in. modowym, dla dzieci i „home” – dodaje Anna Borecka-Suda.

Sklepów oferujących codziennie niskie ceny w Galerii Jurajskiej można znaleźć dziś kilka. W obiekcie od lat działa Biedronka, a także dwie topowe marki kategorii off-price – TK Maxx i HalfPrice. Ta ostatnia zadebiutowała w centrum handlowym pod koniec ubiegłego roku.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na czestochowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto