Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 114
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zagrożenie:...

NOWE produkty wycofane ze sklepów m.in. Lidl, Auchan czy Biedronka. Kupiłeś je, wyrzuć natychmiast

Zagrożenie:

Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez Bakalland S.A. o prowadzonym przez tę firmę wycofaniu wskazanych poniżej partii batonów marki Vitanella, ze względu na zanieczyszczenie fragmentami szkła surowca wykorzystanego do ich produkcji.

Szczegóły dotyczące produktów:

Producent Bakalland S.A. Zakład Produkcyjny Janów Podlaski 21-505, ul. Brzeska 70 poinformował o wycofaniu następujących partii batonów:

Vitanella Baton musli orzech arachidowy i laskowy 40g
Numer partii:
0002329041
0002330055
0002332122


Działania podjęte przez przedsiębiorców i organy urzędowej kontroli:

Firma Bakalland S.A. rozpoczęła wycofywanie i poinformowała o możliwości zwrotu batonów z wyżej wymienionych partii do miejsca zakupu lub bezpośrednio do producenta po uprzednim kontakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]

Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej monitorują wycofanie kwestionowanych partii produktu z obrotu w Polsce.

Zalecenia dla konsumentów:

Nie należy spożywać partii produktów wskazanych w komunikacie.

Zobacz również

Policja zatrzymała mężczyznę, który wyniósł karty do głosowania z lokalu w Sianowie

Policja zatrzymała mężczyznę, który wyniósł karty do głosowania z lokalu w Sianowie

Szklana elewacja z Galerii Malta w Poznaniu na sprzedaż! Za ile można ją kupić?

NOWE
Szklana elewacja z Galerii Malta w Poznaniu na sprzedaż! Za ile można ją kupić?

Polecamy

Netflix przestanie działać na tych telewizorach! Zobacz, dlaczego

Netflix przestanie działać na tych telewizorach! Zobacz, dlaczego

Zaakceptuj „złote blizny” w swoim życiu. Kintsugi uczy naprawiać garnki... i życie

Zaakceptuj „złote blizny” w swoim życiu. Kintsugi uczy naprawiać garnki... i życie

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations