Galeria Jurajska. Klienci lubią częstochowskie centrum handlowe
Galeria Jurajska zdobyła aż 94 punkty na 100 możliwych i tym samym znalazła się na wysokim, drugim miejscu rankingu pod względem obsługi klienta. W rywalizacji o pozycję pokonała największe i najbardziej znane centra handlowe m.in. Galerię Krakowską, Stary Browar, Silesia City Center, Złote Tarasy, czy łódzką Manufakturę. Dla galerii pojawienie się w tego typu zestawieniu jest debiutem.
- Galeria Jurajska jest coraz częściej wybierana przez mieszkańców regionu jako miejsce do robienia zakupów i spędzania czasu wolnego. Tylko od stycznia liczba klientów wzrosła tu aż o 3 proc., to jest o ponad 60 tys. osób. To ogromny sukces, w którym z całą pewnością udział ma jakość obsługi i atmosfera jaka panuje w galerii - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor zarządzająca Galerii Jurajskiej.
Zdaniem analityków w Galerii Jurajskiej można m.in. zrobić zakupy szybko i sprawnie, a pracownicy sklepów są bardzo pomocni. Badacze pod lupę wzięli także parking, postawę pracowników centrum oraz najemców, system informacji o galerii i stronę internetową.
Sprawdzono też innowacyjność obiektów tj. komunikację z klientem, bezprzewodowy internet, innowacyjne techniki prezentacji produktów oraz sprzedaży, budowanie doświadczenia konsumenckiego i postawę pracowników sklepów. W każdym z tych elementów galeria otrzymała bardzo wysokie oceny.
– Nasze centrum cały czas się zmienia, dostosowuje się do potrzeb mieszkańców, ewoluuje, rozszerza ofertę wprowadzając marki pożądane tu przez klientów. Staramy się nie zamykać w utartym formacie, ale być elastyczni – mówi Katarzyna Korpak.
Zbadano kilkanaście obszarów
Badanie przeprowadzono metodą Tajemniczego Klienta od maja do lipca 2014 roku w 150 centrach handlowych w całym kraju. Wybrano je na podstawie największej powierzchni i największej odwiedzalności.
W sumie zbadano kilkanaście obszarów składających się na całość doświadczenia konsumenckiego, m.in.: atmosferę, jakość produktów, lokalizację, obsługę klienta przez najemców, różnorodność sklepów, bezpieczeństwo, innowacje, promocje, funkcjonalność obiektu, udogodnienia dla klientów oraz funkcje umożliwiające szybkie i sprawne zakupy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?