Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Częstochowska policja poszukuje oszusta. Jeśli go rozpoznajesz, zgłoś to policji!

Bartłomiej Romanek
Bartłomiej Romanek
KMP w Częstochowie
Komisariat I Policji w Częstochowie prowadzi postępowanie w sprawie oszustwa „na pracownika banku”. Ofiarą przestępstwa padła mieszkanka Częstochowy, która za namową fałszywego pracownika banku zainstalowała aplikację AnyDesk i nieświadomie udostępniła mu swój rachunek bankowy. Jak wynika z policyjnych ustaleń, pieniądze zostały wypłacone w Poznaniu przez nieznanego mężczyznę. Publikujemy jego wizerunek z prośbą o pomoc w ustaleniu danych sprawcy zdarzenia.

Do zdarzenia doszło 28 października 2021 roku. Mieszkanka Częstochowy odebrała telefon od mężczyzny podającego się za pracownika banku. Pod pozorem rzekomego włamania na jej konto bankowe oszust namówił kobietę do zainstalowania aplikacji AnyDesk, a następnie do zalogowania się na swoje konto. W ten sposób fałszywy pracownik banku uzyskał dostęp do rachunku nieświadomej rozmówczyni, a następnego dnia poprzez system płatności BLIK dokonał wypłaty kilkunastu tysięcy złotych.

W toku prowadzonych czynności kryminalni ustalili, że wypłaty dokonywane były z bankomatu znajdującego się w Poznaniu na osiedlu Stare Żegrze.

Osoby, które mogą pomóc w ustaleniu tożsamości mężczyzny proszone są o kontakt z najbliższą jednostką Policji pod numerem telefonu 997 lub 112. Osobom przekazującym informacje zapewniamy anonimowość.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na czestochowa.naszemiasto.pl Nasze Miasto