"Brak biletów" - taki napis można obecnie znaleźć niemal na każdym kiosku ruchu w Częstochowie. - Nie dostaliśmy nowych biletów, a starych sprzedawać nie możemy - mówi jeden ze sprzedawców w kiosku należących do Ruch SA.
Maciej Hasik, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu tłumaczy, że problem nie leży po stronie MPK, a hurtowników, którzy nie zamówili biletów.
- Bilety można kupić we wszystkich punktach sprzedaży MPK i biletomatach, a także u kierowcy. O zmianie taryf informowaliśmy z wyprzedzeniem i problem braku biletów leży po stronie hurtowników - przekonuje Maciej Hasik.
Bilety można nabywać w punktach sprzedaży MPK przy Fieldorfa-Nila 14/16, Centrum Handlowym Jagiellończycy, na Dworcu PKS, ul. Warszawskiej 1 (wejście od Placu Daszyńskiego), Al. NMP 24 (Kamienica Kupiecka), kasach biletowych przy Al. Niepodległości 30.
Biletomaty ustawione są natomiast na Dworcu PKP, w Galerii Jurajskiej i w centrum M1, a także w kilkudziesięciu autobusach. Kupując bilet u kierowcy trzeba się liczyć z tym, że będzie on 40 groszy droższy.
Pasażerowie pytają, co zrobić z biletami o nominałach 3 zł i 1,50 zł? MPK nie przygotowało dodatkowych nominałów 30 i 60 gr, aby korzystać ze starych biletów, ale można je wymienić.
- Stare bilety można wymieniać na nowe za dopłatą w naszych punktach - mówi Maciej Hasik.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?