- Chcemy ułatwić popularyzację nauki mediom – wyjaśniał przedsięwzięcie uczelni Marcin Zastawnik.
Żartobliwa nazwa „Szybkie randki” nawiązuje do rzeczywiście bardzo szybkiego, a raczej bardzo krótkiego spotkania naukowców z dziennikarzami.
Tyle czasu mieli przedstawiciele mediów na spotkania indywidualne z naukowcami.
My rozmawialiśmy min. z prof. Zbigniewem Łęskim i Renatom Bizior.
Prof. Łęski zajmuje się edukacyjną analizą transakcji. Wraz z zespołem prowadzi badania m.in. nad relacjami człowiek-media, także wśród najmłodszych uczniów.
Prof. Bizior jest językoznawcą i prowadzi badania nad językiem polskim w kontekście historycznym i współczesnym
Projekt „szybkich randek” został zainicjowany w 2014 roku przez Centrum Nauki Kopernik.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?