Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy...
fot. Tomasz Holod/zdjęcie ilustracyjne

Telewizor przed promocją był tańszy... niż w promocji [LIST czytelnika]. Co na to sklep?

Kupujmy z głową!

Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy "promocja" rzeczywiście jest atrakcyjna, czy sprzedawca sztucznie nie podwyższył ceny wyjściowej. Być może w innym sklepie można ten sam produkt kupić taniej. Kupując stacjonarnie na wyprzedaży mamy prawo do reklamacji. Jeżeli produkt posiada wadę, zwróćmy się do sprzedawcy w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy. Możemy żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. Przedsiębiorca musi rozpatrzyć taką reklamację w ciągu 14 dni - jeśli nie dotrzyma terminu, przyjmuje się, że ją uznał. Jeśli wada jest istotna, możemy żądać nawet odstąpienia od umowy. Aby zgłosić reklamację, najlepiej posiadać dowód zakupu np. paragon, potwierdzenie przelewu. A co, jeśli jesteśmy niezadowoleni z zakupów zrobionych pod wpływem emocji i chcemy je oddać?

Zobacz również

Uczniowie "różowego królestwa", czyli II LO w Malborku pożegnali się ze szkołą

Uczniowie "różowego królestwa", czyli II LO w Malborku pożegnali się ze szkołą

Medal mistrzostw Polski nie dla Asseco Resovii! Przegrała z Projektem po raz drugi

Medal mistrzostw Polski nie dla Asseco Resovii! Przegrała z Projektem po raz drugi

Polecamy

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Nie możesz przytyć? Oto najlepsze sposoby, aby zdrowo przybrać na wadze

Nie możesz przytyć? Oto najlepsze sposoby, aby zdrowo przybrać na wadze

Jak kochają się Polacy? Uwaga... Możesz się zdziwić!

Jak kochają się Polacy? Uwaga... Możesz się zdziwić!