Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rozszerzona Rzeczywistość w restauracjach KFC

(gaz)
KFC
Świat on-line i off-line łączą się w KFC! Już 13 i 14 września, w bydgoskiej restauracji KFC przy ul. Kruszwickiej, goście będą mieli możliwość zagrać w oryginalną grę w technologii Augmented Reality SO GOOD na specjalnej konsoli o futurystycznym kształcie. Gra została zintegrowana ze stroną internetową, mechanizmem mobile SMS i fan pagem marki - to pierwsza taka akcja w Polsce!

W ciągu trzech tygodni trwania akcji, do 20 września, nowoczesna konsola odwiedzi kolejno 10 restauracji KFC w największych miastach Polski.

Niezwykły biały robot, na którym zainstalowana jest gra SO GOOD, dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości), staje się łatwym w obsłudze, multimedialnym kioskiem. Z poziomu konsoli możliwe jest np. zaproszenie do zabawy znajomego, przez wysłanie wiadomości SMS z adresem restauracji, w której aktualnie znajduje się gra.

Sama gra polega na zbieraniu do wirtualnego kubełka świeżych produktów z KFC. Kubełkiem steruje się za pomocą… kubełka. Taką właśnie formę ma specjalny znacznik, który wystarczy przystawić do kamery konsoli, by rozpocząć grę. Dla najzręczniejszych przewidziane są nagrody, dla wszystkich - sporo dobrej zabawy!

„Gra SO GOOD, z w restauracjach KFC, to kolejny dowód na to, że sieć wykorzystuje zaawansowane technologie wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi interakcja z gośćmi restauracji. W kwestii smaku niezmiennie pozostajemy tradycjonalistami, począwszy od sekretnej receptury Colonela Sandersa, przez staranny dobór świeżych składników naszych potraw.” – mówi Katarzyna Ogórek, odpowiedzialna za web marketing marki KFC.

Wirtualna gra z pionierskim wykorzystaniem technologii AR to jeden z wielu elementów kampanii wizerunkowej KFC „Poznaj nas bliżej”, w której po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki „SO GOOD”. Kluczowy przekaz kampanii to podkreślenie wyjątkowości serwowanych w KFC kurczaków – zawsze świeżych, przygotowywanych ręcznie przez kucharzy w każdej restauracji tuż przed podaniem.

Lista restauracji, w których będzie można spróbować swoich sił w rozszerzonej rzeczywistości znajduje się na stronie www.sogood.kfc.pl. Tam też będzie można sprawdzić, ile osób do tej pory wzięło udział w zabawie. Warto też śledzić codzienne wpisy na fan page marki, gdzie pojawią się zapowiedzi wizyt w kolejnych miastach, relacje oraz ciekawostki związane z akcją.

Wykorzystany przez KFC robot to urządzenie wyróżniające się na rynku nowych technologii - łączy w sobie pionierskie rozwiązania techniczne oraz atrakcyjny, nowoczesny design. Jego prototyp został nagrodzony złotą statuetką za Design i srebrną w kategorii Longterm w corocznym konkursie organizowanym przez display Verlags GmbH i Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Autorem i producentem urządzenia jest firma ATS Display.

Nad pomysłem na zabawę w rozszerzoną rzeczywistość w restauracjach KFC pracowali wspólnie: zespół KFC odpowiedzialny za web marketing, CodeMedia SA oraz agencja interaktywna ADV.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto