Pod koniec października 2017 r. mysłowicki Urząd Miasta przeprowadził kampanię „Dopal cenę swojej śmierci" w siedmiu podstawówkach (poziom dotychczasowego gimnazjum) i wszystkich szkołach ponadpodstawowych, podczas której informował o ogromnym zagrożeniu jakie niosą ze sobą dopalacze.
W akcję zaangażowani byli aktorzy oraz pracownicy zakładów pogrzebowych, Uczniom wyświetlono materiał filmowy, w którym wystąpili młodzi ludzie, którzy mieli kontakt z dopalaczami. Psycholog i pracownik sanepidu uświadamiali także jak trudno ratować jest osobę zatrutą dopalaczem. Młodzież otrzymała również materiały informacyjne.
Tytuł Złotego Spinacza został przyznany dla Urzędu Miasta w kategorii kampania społeczna. Miasto zostało także nagrodzone w kategorii NGO i sektor publiczny Srebrnym Spinaczem.
Podczas kampanii przeprowadzono również badanie ankietowe wśród uczniów. Zbadano nimi poziom wiedzy młodzieży na temat dopalaczy, a również pytano czy tego typu akcje są potrzebne i czy są skuteczne.
Złote spinacze to konkurs, który podnosi standardy i zwiększa profesjonalizm branży Public Relations. Kreuje również jej pozytywny wizerunek promując najbardziej kreatywne projekty realizowane w Polsce.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?