GTC zamierza wyjść do częstochowian i prowadzić akcję charytatywną na terenie miasta. - Mikołajki były największą kampanią reklamową. W tym roku wsparliśmy dwa stowarzyszenia "Skrawek Nieba" świetlicę socjoterapeutyczną i Stowarzyszenie dla Osób z Upośledzeniem Umysłowym. Najpierw zbadaliśmy potrzeby dzieci z tych placówek, a dopiero potem przygotowaliśmy paczki - mówi Marchara.
Niebawem w Galerii Jurajskiej pojawią się wystawy edukacyjne. Jako pierwsza zagości tu wystawa "Słynnych kobiet XX wieku, które wpłynęły na bieg historii". Natomiast w maju zaplanowano konkurs Miss Ziemi Jurajskiej w ramach konkursu Miss Polski. Po raz pierwszy w Częstochowie odbędą się wybory regionalne. Zwyciężczynie zostaną twarzami Galerii.
GTC chce, aby Galerię miesięcznie odwiedzało 600-700 tysięcy osób. - W ciągu trzech lat taką odwiedzaność osiągają nasze centra - dodaje Marchara. - W Częstochowie centrum jest bardzo dobrze usytuowane, znajduje się w pobliżu trasy szybkiego ruchu i odwiedzają je jadący z Warszywy do Katowic i odwrotnie.
Kierownictwo Galerii zapowiada także walkę z drobnymi złodziejsazkami. Ich wizerunki zarejestrowane przez kamery monitoringu zostaną upublicznione.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?